Sunday, 22 March 2009

Terpercik Kerinduan...

Photobucket

Hampir dua tahun aku berada di bumi mesir ni.
dah lama rasanya tak dpt tgk muka family aku..tiba-tiba rasa kuat sangat rindu aku kt diorang,aku pun tak dpt bayangkan betapa rindunya mereka kt aku..mesti diorang rindu sangat nk jmp aku.Entahla,terasa jg mcm nk blk.mungkin takda rezki lg kot..



[k.keluarga]

QOng bkn nama sebnr..ni ayah aku,dh pencen dh.bekas menteri kewangan..
Zainudin,mngisi ms lapang pelihara rusa.mmng impian dia sblum pencen lg..


[Permata Hatiku]

ibunda tersayang,Puan Siti Asmah@Asiah.st kmpng je ngan bapak aku
dari riak wajahnya tampak akan kerinduan pd aku dn lawak-lawak ku..
amir pun rndu kt mok jg mok..nnt de rezki amir blk ye...



[Abg Ngah]

Ramzul bersama familynya..dia ni minat btul ngan F1 bwk kete pun dh mcm pelumba F1 dh.kire dia ngan aku fight2 jg la..



[Eno tyco aku]

Zainol Asma,dia satu-satu nya dlm keluarga aku yg menjalani kehidupan nya sebagai insan yg istimewa.(OKU).tp dia ngan aku kamcing je..lawak gak kadang-kadang.



[kak Nab yg Manja]

Amza,kakak ats aku,stdy sama ngan aku kt mesir gak,kt Mansouro.tp dkt pun lame gak dh tak jmp.dekat-dekat 4 bln jg la..tak berkesempatan nnt klw ada ms aku gi Mansourah ye kak Nab,awk msk mee kari nnt keh dtg...



[Adik aku yg bongsu]

Ajlaili,dia ni degil skt bdk nya,duk umah je skang..Alhamdulillah la skang tolong-tolong mak ngan ayah kt umah..rajin-rajin wat keje,jgn malas-malas..!! tolong-tolong mok tu apa yg patut..



[Bdk Lincah]

Tasnim,ni ank buah aku yg pling rapat,lasak bdk ni,tgk pak cik la..he3
kecik-kecik dh aku aja main bola,pastu suka buli abng dia,bsr nnt aku kasi aja dia tomoi plak..ha ha




[Faiq Nubhan]



[Laiyin]

yg dua ni aku tak sempat jmp lg..
aku dtg sini br dorang ade.. insyaAllah klw di beri kesempatan nnt jmp pak itam ye..
jg tak kenal plak nnt...


[Buah Hatiku]

suka duka kami bersama,bnyk pengalaman aku dn dia..tak dpt nk dilupakan..



.:~ Semoga mereka bahagia dn ceria selalu..

No comments: