Saturday 9 May 2009

GoOd LUck..!!

Photobucket





Alahaii..!!
exam lg sminggu oii..pecah pale..
bnyk mendek x ngapal lg ni...sempat ke x sempat..
syair nye lg.takrif nye lg..aduyaii..
ni le..klw menulis bkn men pndai lg.bg tips org sane la..
tips sini la cmne nk mnghadapi imtihang..alih2 diri sndri x terbawak
x ter handle nk menjaga nya..tu la aku ngate org pndai..
padan muke aku...arr..budak2 jgn ngikut ikut ye cr gini..x elok..
stdy awal lain kali.....

aku nk ucap kn jgk kt korang la..stdy rajin rajin
jgn tensen tensen...klw tensen jgk..tgk aku sengih..ilang tensen..


GOOD LUCK..!!


toyol


hok ni aku nk kabo..
jgn buat..haram alaik...jgn bwk toyol haa...!!



Yang Ihlas :
sy Amir Shamiz mengutuskan Buat teman2 sp'juangan...maaf dpohon sekiranya selama p'kenalan,ada hak2 yg blum t'tunai,ada tnggungjwb yg blum t'laksana,ada jnji yg blum dpatri,ada hutang yg blum dlngsai,ada musykilah yg blum drungkai...andainya pernah diri ini t'kasar bhs,t'lanjur bicara,t'silap kata,t'salah duga,t'over suara,,AMPUN&MAAF dpinta...krn apabila mnggunkn imbuhan 'ter' ,maka sgala yg berlaku adalah xdsengajakan...hehehe...saLaM ImTiHAn&sELaMat bErJuaNg saHaBaT...fight for ISLAM ^_~

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers